چگونه به بهبود عملکرد کلیوی بیماران نارسایی کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیوی بیماران نارسایی کلیوی

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نگرانی های بزرگ که راه را برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. نارسایی کلیوی تبدیل خواهد شد مرحله پایانی، اگر موفق به طور موثر، در این مورد، دیالیز است که همیشه لازم برای صرفه جویی در زندگی است، اما بسیاری از بیماران نمی خواهید به .سپس است راه موثر برای بهبود عملکرد وجود دارد کلیه؟

در اینجا یک درمان برای شما، درمان طب چینی، که در بهبود کارکرد کلیه تمرکز است. درمان طب چینی می تواند گردش خون ترویج، گسترش عروق خونی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و تعمیر آسیب کلیه و تنزل فیبروز. به این ترتیب، کلیه ممکن است یک خوب احیای است. بنابراین، نارسایی کلیه می تواند به خوبی کنترل برای جلوگیری از زوال. دیالیز به طور موثر با درمان طب چینی حذف شده است.

در مقایسه با درمان با طب غربی، طب چینی بیماری نارسایی کلیه از ریشه برای درمان کلیه است. هیچ دارویی آنها، غربی بر علایم که اثر کمی بر روی بهبود عملکرد کلیه.

بنابراین، درمان طب چینی یک گزینه خوب برای بیماران به بهبود عملکرد کلیه است. درمان طب چینی است که فقط درمان نیست، اما عبارتند از:

درمان دایره

-داغ فشرده سازی درمانی

-bathroom درمان

-Enema درمان

-oral درمان طب چینی

-Moxibustion درمان

با استفاده از این درمان منظم، مواد زائد و سموم در بدن می تواند برداشته شود، و بیماری های کلیوی نیز بهبود یافته است. علاوه بر این، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می احیای. در این مورد، نارسایی کلیه است به طور موثر درمان باعث بیماران به زندگی طولانی تر و شادتر.

بیماران نارسایی کلیه خوش شانس را به یک فرصت در درمان طب چینی دارند. هر گونه سوال یا کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همچنین می توانید E-تپه به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: